Hyvää Joulua RAYVO!

Omasta puolestani ja Rauman Ydinvoiman sihteerin ominaisuudessa haluan toivottaa kaikille Ydinvoiman jäsenille sekä kilpailuissamme käyneille muille seurojen edustajille oikein hyvää joulua ja entistä vahvempaa uutta vuotta 2018.
Tämä kilpailukausi on saatu kunnialla pakettiin ja katseet on jo suunnattu ensi vuoteen. Toimintamme tulee elämään ja kehittymään myös vuonna 2018. Isoja tapahtumia on luvassa, joten toivon jokaisen jäsenen panostusta seuramme toiminnan eteen myös tulevalla kaudella. Kilpailukalenteri julkaistaan heti alkuvuodesta ja vuosikokous pidetään Tammikuun aikana.
Jäsenmaksut lähetetään kaikille nykyisille jäsenille viikon 52 aikana. Varmista jäsenyytesi katkeamattomuus maksamalla jäsenmaksu eräpäivään mennessä.
Kilpailijat, huoltajat ja muut tukijoukot hiljentykäämme nyt joulun viettoon ja jatkakaamme toimintaa taas vuodenvaihteen jälkeen.
Sihteeri
Arto Manninen

