Lisenssimaksu 2011
Liiton sihteeriltä saadun tiedon mukaan riittää että jos osallistuu sunnuntaina 2.1.2011 järjestettävään kisaan, niin riittää että lisenssin maksaa maanantaina 3.1.
Suomen Voimanostoliiton jäsenseura

Liiton sihteeriltä saadun tiedon mukaan riittää että jos osallistuu sunnuntaina 2.1.2011 järjestettävään kisaan, niin riittää että lisenssin maksaa maanantaina 3.1.