• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Lajiesittely
  • Kilpailut
  • Tapahtumat
  • Ilmoittautuminen
  • Säännöt
  • Yhteistreenit
  • Jäseneksi
  • Historia
  • Yhteystiedot
  • Skip to menu toggle button

Rauman Ydinvoima

Suomen Voimanostoliiton jäsenseura

Lisenssimaksu 2011

Posted on: 31 joulukuun, 2010 Last updated on: 31 joulukuun, 2010 Categorized in: Vanhat uutiset Written by: Mikko Malkavaara

Liiton sihteeriltä saadun tiedon mukaan riittää että jos osallistuu sunnuntaina 2.1.2011 järjestettävään kisaan, niin riittää että lisenssin maksaa maanantaina 3.1.

Julkaissut Mikko Malkavaara

Näytä kaikki Mikko Malkavaara kirjoitukset
Skip back to main navigation

Post navigation

Previous Artikkeli Lisenssiasiaa
Next Artikkeli Tulokset 2.1.2011 PP-kisoista

© 2026 Rauman Ydinvoima | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑