• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Lajiesittely
  • Kilpailut
  • Tapahtumat
  • Ilmoittautuminen
  • Säännöt
  • Yhteistreenit
  • Jäseneksi
  • Historia
  • Yhteystiedot
  • Skip to menu toggle button

Rauman Ydinvoima

Suomen Voimanostoliiton jäsenseura

Lisenssiasiaa

Posted on: 22 joulukuun, 2010 Last updated on: 22 joulukuun, 2010 Categorized in: Vanhat uutiset Written by: Mikko Malkavaara

Kaikkien, jotka aikovat kilpailla 2.1.2011 järjestettävissä kilpailuissa on maksettava lisenssi 1.1.2011, ei aikaisemmin eikä myöhemmin. Kuitti maksusta oltava mukana punnituksessa.

Julkaissut Mikko Malkavaara

Näytä kaikki Mikko Malkavaara kirjoitukset
Skip back to main navigation

Post navigation

Previous Artikkeli Sivuista mobiiliversio
Next Artikkeli Lisenssimaksu 2011

© 2026 Rauman Ydinvoima | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑