Lisenssiasiaa
Kaikkien, jotka aikovat kilpailla 2.1.2011 järjestettävissä kilpailuissa on maksettava lisenssi 1.1.2011, ei aikaisemmin eikä myöhemmin. Kuitti maksusta oltava mukana punnituksessa.
Suomen Voimanostoliiton jäsenseura

Kaikkien, jotka aikovat kilpailla 2.1.2011 järjestettävissä kilpailuissa on maksettava lisenssi 1.1.2011, ei aikaisemmin eikä myöhemmin. Kuitti maksusta oltava mukana punnituksessa.