Liiton sihteeriltä saadun tiedon mukaan riittää että jos osallistuu sunnuntaina 2.1.2011 järjestettävään kisaan, niin riittää että lisenssin maksaa maanantaina 3.1.
Kaikkien, jotka aikovat kilpailla 2.1.2011 järjestettävissä kilpailuissa on maksettava lisenssi 1.1.2011, ei aikaisemmin eikä myöhemmin. Kuitti maksusta oltava mukana punnituksessa.