Kevään varainhankinnat

Moro,

kevät on lähtenyt hyvin käyntiin varainkeruumielessä. Marittan järjestämästä kirpputorista tuli yli 100€ ja Helin järjestämästä sukkamyynnistä yli 500€ Rayvon kirstuun!

Kiitos kaikille osallisina olleille. Erityismaininta Tapio Pärssiselle, jonka sukkamyynti ylitti 700€!

Terv Rahastonhoitaja