Kevään varainhankinnat
Moro,
kevät on lähtenyt hyvin käyntiin varainkeruumielessä. Marittan järjestämästä kirpputorista tuli yli 100€ ja Helin järjestämästä sukkamyynnistä yli 500€ Rayvon kirstuun!
Kiitos kaikille osallisina olleille. Erityismaininta Tapio Pärssiselle, jonka sukkamyynti ylitti 700€!
Terv Rahastonhoitaja
