Ja Petrille EM-kultaa

Lisää iloisia uutisia Bratislavasta. Ydinvoiman isohärkä Petri Kuosma osoitti koko muulle Euroopalle, että talvella ja keväällä nostetut isot romut, etunenässä uusi SE 285 kiloa eivät olleet mitään onnenkantamoisia tai ennenaikaisia kuntopiikkejä. Petri hallitsi oivallisesti hermonsa ensimmäisissä ulkomaisissa kisoissaan ja teki puhtaan sarjan 270-275-280 kiloa. Toki kisa oli tiukka viimeiseen asti. Seuraavat sijat jaettiin aina hilua pienemmillä tuloksilla. Petri oli porukan painavin, joten oli pakko nostaa eniten rautaa.

EM-kisat olivat Ydinvoimalle siis menestyksen jymypaukku, kultaa (Petri) ja hopeaa (Karita). Kaivelemaan jäi vain Petrin osallistumattomuus kevään MM-kisoihin. Petrin kevään/kesän tuloskunto olisi tuonut Ydinvoimalle myös maailmanmestaruuden. No ensi vuonna sitten.