SE-minimirajat 1.1.2011 alkaen
Liiton kilpailuissa on päätetty ottaa käyttöön SE-tuloksiin oikeuttavat minimirajat.
Nostaja saa SE-tuloksen nimiinsä nostettuaan vähintään taulukossa mainitun tuloksen. Kaikki kilpailutulokset tilastoidaan normaalisti uusiin painoluokkiin 1.1.2011 alkaen. Minimirajat on luotu sen vuoksi, että jokaisessa kilpailuissa ei nostettaisi SE-tuloksia ja niillä olisi siten arvoa. Saatujen kokemusten ja palautteen perusteella tullaan joukkueSM-kilpailuiden jälkeen tarkastelemaan ja harkitsemaan a) julistetaanko siihen saakka parhaat tilastotulokset SE:ksi, b) jatketaako SE-minimirajataulukolla tai c) muutetaanko taulukon arvoja.
Avoimen luokan SE-rajat löytyy tästä.
Kirjoittanut Jari Rantapelkonen
05.12.2010
