RAYVO:lle menestystä klassisen penkin SM-kisoissa!

Klassisen (raw) penkin SM-kisat järjestettiin Pietarsaaressa 17.-18.8.2013, josta RAYVO:laiset nostivat jälleen mainetta ja kunniaa kotiin tuomisiksi.

Naisista Heli Valtonen ja Maritta Jaurola nostivat molemmat sarjassaan kultaa tuloksilla 70 kg ja 55 kg. Heli teki nostollaan samalla uuden Suomen ennätyksen!

Myös juniorit tekivät kokemuksen samalla karttuessa hienot tulokset. Johannes Kuusisto sijoittui sarjassaan kolmanneksi tuloksella 115 kg. Antti Kemppainen ja Jalmari Meriluoto nostivat sarjassaan saman tuloksen 140 kg, jotka oikeuttivat sijoituksiin 4. ja 5.

Miesten yleisessä sarjassa Juha-Matti Englund nosti kultaa tuloksella 120,5 kg, joka oli myös uusi Suomen ennätys! Arto Manninen sijoittui sarjassaan hienosti kolmanneksi tuloksella 160 kg.

Konkari Juha Inkinen ei pettänyt tälläkään kertaa – kultaa tuli tuloksella 105 kg! Hyvän suorituksen teki myöskin Hannu Lavonius 115 kg:n nostollaan sijoittuen sarjassaan toiseksi.

Onnea menestyksestä kaikille nostajille!

Tarkemmat tulokset löytyvät SVNL:n sivuilta: http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_docman&Itemid=&task=doc_download&gid=3481